Volksuniversiteit Den Bosch

Bestellijst

Geen bestellingen

Klachtenprocedure

Docenten, medewerkers en het bestuur zetten zich in om u een leerzaam programma aan te bieden waarin ook sociale ontmoeting een plaats heeft. Mocht u onverhoopt dingen tegen komen die u teleurstellen of waar u ontevreden over bent, zoek dan contact met de betrokken persoon. Voelt u zich dan nog onvoldoende gehoord, dan kunt u gebruik maken van deze klachtenregeling.

  • U kunt een klacht schriftelijk richten aan het bestuur van VU Den Bosch via mail naar info@vudenbosch.nl
  • Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen.
  • U ontvangt binnen één kalenderweek (vakanties niet meegerekend) een bevestiging van ontvangst.
  • Binnen zes weken ontvangt u een inhoudelijke reactie. Met daarin:
    • Beschrijving van de werkwijze / aanpak van de klacht
    • Het resultaat van ingewonnen advies / geraadpleegde bronnen
    • Overwegingen die leiden tot een standpunt of conclusie
    • Conclusie van de behandeling van de klacht
    • Wijze van verdere afhandeling